недеља, 7. јун 2015.

Đoković: Izgubio sam od boljeg! U životu su najbitniji karakter i poštovanje...

Novak priznao da mu je jako teško zbog poraza
Veličina slova A A A
Nije uspeo! Izgledalo je još prošle godine da je Rolan Garos u rukama Novaka Đokovića, ali, isputio ga je iz ruku. Ove godine je  tek viđen sa Trofejem musketara ispod konfeta, ali je ipak morao da se zadovolji sa "tacnom". Sten Vavrinka ga je savladao sa 3:1 (4:6, 6:5, 6:3, 6:4).
Ipak, svestan je Novak da je Vavrinka pružio fantastičnu igru na glavnom terenu jedinog gren slema koj ise igra na šljaci.
"Poštujem zahvalnost koju mi je Sten pokazao. To mi daje snagu da se vratim sledeće godine i opet pokušam. Nije mi bilo lako da stojim kao drugoplasirani, ali izgubio sam od boljeg. Ponosan sam na ono što sam prikazao, ali nije mi bilo suđeno", rekao je Đoković.
Srbin je dodao da je zadovoljan pripremom meča.
"Svaki teniser na svetu želi ovaj trofej koliko i ja. Dobro sam se pripremio. Bio sam psihički spreman. Svakako, želim da čestitam Vavrinki, zaslužio je trofej. U životu su neke stvari mnogo važnije od pobede - karakter i poštovanje", zaključio je Đoković.

Нема коментара:

Постави коментар